سوالات متداول کاربران موبایلیگا :

1-چگونه می توانم عضومسابقات اپسان شوم؟

پاسخ: اپسان مسابقات متنوعی دارد که هر ماه نیز مسابقات جدیدی نیز راه اندازی میشود.

موبایلیگا  (شروع با ارسال پیامک به 84811)
نبرد اساطیر  (شروع با ارسال پیامک به 84819)
رالی هواداران فوتبال – هواداران پرسپولیس   (شروع با ارسال پیامک به 80406)
رالی هواداران فوتبال – هواداران استقلال       (شروع با ارسال پیامک به 80504)
یاسین  (شروع با ارسال ozv yasin به 8282)
کاپ آبی  (شروع با ارسال پیامک به 80508)
کاپ قرمز (شروع با ارسال پیامک به 80408)
دنیای خوراکی ها  (شروع با ارسال پیامک به 84814)
چه کسی می خواهد میلیونر شود؟  (شروع با ارسال پیامک به 84818)
سفر در زمان  (شروع با ارسال پیامک به 84824)
پازل   (شروع با ارسال پیامک به 84831)
وطنم ایران   (شروع با ارسال پیامک به 84826)

کجا میری سفر! (شروع با ارسال پیامک به 84827)
شب عید و کلی خاطره (شروع با ارسال ozv katere به 8282)
مدرسه ما (شروع با ارسال پیامک به شماره 84868)

می توانید عضو خبرنامه پیامکی و یا خبرنامه تصویری شوید:برای اطلاع آخرین مسابقات اپسان عضو سرویس های زیر شوید: عضویت در خبرنامه پیامکی اپسان با ارسال ozv APCLOOB به8282

عضویت در خبرنامه تصویری مسابقات اپسان با ارسال 2105 به 8494

 

2-چگونه می توانم لغو عضویت از مسابقه را انجام بدهم؟

پاسخ: کاربر برای لغو عضویت خود می تواند دستور (نام مسابقه LAGHV) را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال نماید.

 

3- تمایلی به دریافت تبلیغات ندارم،چگونه آن را لغو نمایم؟

پاسخ: در صورتی که تمایل به لغو هرکدام از سرویس ها دارید کافی است تا کلیدواژه لغو را به 8282 ارسال کنید.

در صورتی که تمایل به دریافت هیچ پیامکی از شماره 8282 ندارید می توانید از طریق گوشی خود سرشماره را به black list  منتقل کنید.

و در صورتی که نمی خواهید از هیچ سرشماره ای (SMS پنلی) پیامک دریافت کنید.

ایرانسل:برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتیدر ایرانسل می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است(.

و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

 

4-قرعه کشی  در چه تاریخی انجام می شود؟

پاسخ: طبق اعلام رسمی در سایت ایرانسل قرعه کشی پایان ماه، معمولا ۲ هفته پس از اتمام مسابقه برگزار می شود و اطلاع‌رسانی به برندگان از روش های زیر صورت می گیرد:
• شرکت کنندگان مسابقه، می توانند با ارسال عبارت APWIN به شماره ۸۲۸۲ از طریق پیامک از وضعیت خود در مسابقات مطلع شوند.
• همچنین با برندگان از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰تماس گرفته خواهد شد.

 

5- از شرکت ایرانسل  تماس گرفته و اعلام  نموده من برنده (نام  مسابقه) شده ام، جایزه را چه تاریخی دریافت می کنم؟

پاسخ: ایرانسل بعد از اینکه کلیه برندگان مشخص شدند، لیست برندگان را برای شرکت ما ارسال می کند. و طبق دستورالعمل اعلام شده توسط ایرانسل، اهداء جوایز حداکثر ۳ماه پس از تاریخ پایان مسابقه همان دوره می‌باشد
ضمنا برندگان بعد از اعلام نتایج ، ۳۰روز مهلت دارند که مدارک خود را ارائه دهند
بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر شرکت فناپ(اپسان) هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل جوایز به برندگان نخواهد داشت.

 

6-  سوال تکراری ارسال می شود، باید چه کاری انجام دهم؟

پاسخ: پاسخ ارسالی شما درست ارسال نشده است، در ارسال پاسخ دقت بیشتری داشته باشید، فقط با یک فاصله بعد از کد پاسخ جواب دهید یا گوشی شما با سیستم فنی مسابقات مشکل داره، با گوشی دیگر بررسی کنید یا مشکل فنی ما و یا ایرانسل بوده، به زودی برطرف می شود و اگر مشکل بر طرف  نشد " کد اختصاصی " خود را به مرکز تماس اطلاع دهید.

 

7- سوالات به پایان نرسیده است، اما سوال دیگر ارسال نمی شود؟

پاسخ: احتمالاً شارژ شما تمام شده، باید مجدداً خط خود را شارژ کنید. یا مشکل فنی ما و یا ایرانسل بوده، به زودی برطرف می شود و اگر مشکل بر طرف  نشد " کد اختصاصی " خود را به مرکز تماس اطلاع دهید.

 

8- قادر به دریافت کد اختصاصی نیستم؟

پاسخ: پاسخ ارسالی شما درست ارسال نشده است، در ارسال پاسخ دقت بیشتری داشته باشید، فقط با یک فاصله بعد از کد پاسخ جواب دهید. برای دریافت کد اختصاصی  111 ]"کد پاسخ مسابقه"[ را ارسال نمایید و درصورتی که مشکل برطرف نشد(مثال ML 111یا مشکل فنی ما و یا ایرانسل بوده، به زودی برطرف می شود.

 

9-  چگونه از وضعیت خود در مسابقه  مطلع شوم؟

پاسخ: عبارت APWIN به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایید

 

10-  چگونه از امتیاز خود اگاه شوم؟

پاسخ: در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود، می توانید عبارتEMTZرا به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.

 

11- نمی توانم امتیازات خود را مشاهده نمایم؟

پاسخ: مشکل از شبکه است ،مجددا اقدام بفرمایید. در صورت قانع نشدن کد اختصاصی خود را برای بررسی توسط تیم فنی ارسال کند.

 

12-  درمسابقه رالی بزرگ هواداران شارژ کسرمی گردد،اما امتیاز افزایش نمی یابد؟

پاسخ: ممکن است به دلیل ترافیک شبکه امتیاز شما با تاخیر محاسبه و برای شما ارسال گردد، مدتی صبر کنید تا ارسال شود.

در صورتیکه اصلا ارسال نمیشود، مشکل از شبکه است و به زودی بر طرف می شود،فعلا اقدام نفرمایید.

 

13- در مورد موبایلیگا و یا سایر مسابقه های پیامکی شرکت اپسان سوال دارید؟

پاسخ: در سایت موبایلیگا شما می توانید به قسمت "ارتباط با ما" مراجعه کنید و سوالات خود را از ما بپرسید.